Handelsbetingelser
Rewire Direct Response Marketing Rådgivningsaftale
Tak, fordi du valgte Rewire Direct Response Marketing (Rewire ApS) til at rådgive DIN virksomhed.
-
Ad hoc hands-on hjælp
- Fx. tekster, templates, tech-hjælp, o.lign.
- Betaling og Binding.
Kunden betaler Rewire ApS for de angivne minimum antal timer (ekskl. moms) pr. måned, som er angivet på den valgte pris. Beløbet forfalder hver 30. dag og trækkes automatisk fra det registrerede betalingskort hver måned.
Kunden er bundet til aftalen i det antal måneder der er angivet på den valgte pris.
- Ansvarsbegrænsning.
Rewire ApS er ikke ansvarlig for nogen tilfældige, følgeskader, indirekte eller særlige skader eller for tab af fortjeneste eller forretningsafbrydelser forårsaget eller påstået at være forårsaget af ydeevnen eller manglende ydeevne af Ydelsere. Kunden er indforstået med, at i tilfælde af, at Rewire ApS er udpeget til at være ansvarlig for et sådant tab, er Kundens eneste beføjelse mod Rewire ApS begrænset til en tilbagebetaling af betalinger foretaget af Kunden for nævnte tjenester, med fradrag af udgifter betalt til underleverandører eller til tredje parter. Rewire ApS er ikke ansvarlig for fejl, der skyldes fejlagtige eller ufuldstændige oplysninger leveret til Rewire ApS af Kunden. Kunden indvilliger også i ikke at søge erstatning ud over de kontraktligt aftalte begrænsninger direkte eller indirekte gennem søgsmål fra eller mod andre parter. Rewire ApS er ikke ansvarlig over for Kunden for omkostninger, skader eller forsinkelser på grund af årsager uden for dets kontrol, udtrykkeligt inklusive, men ikke begrænset til, ukendte webstedskarakteristika; ændringer i politikker, ændringer med hensyn til tjenester eller opsigelse af sociale medier, herunder, men ikke begrænset til, Facebook og vira.
- Ingen garanti.
Rewire ApS garanterer eller garanterer ikke noget specifikt niveau af resultater. Eksempler på resultater, opnået for andre kunder af Rewire ApS, kan bruges som et markedsføringsværktøj og kun vises til kunden til demonstrationsformål og bør ikke af kunden opfattes som en indikation af lovede resultater eller niveau af resultater.